מאמרים
שכבות של אושר - קינוחים בצנצנת / אלון שבו -שף קונדיטור
עובדות חשובות על אריזת דבש / ד"ר עזריה לופו
כל מה שרציתם לדעת על דבש
זכוכית - פרטים שלא ידעת
עובדות מרתקות על זכוכית
מחזור זכוכית- אפשר וגם כדאי
כחברה הגדולה ביותר בארץ למכירת מוצרי זכוכית ממלאי, אנו נתקלים רבות בשאלה : האם ניתן למחזר זכוכית? התשובה , למרבה השמחה, היא כמובן שכן
קו ייצור אחד לארבעה בקבוקים שונים
חידושים בתחום ההבלטות על בקבוקי זכוכית
גימורים חדשניים בחברת מגה איירלס
EUROVETROCAP
חדשנות מהספק המוביל
חדשנות בעולם בקבוקי הבירה
מיתוג ייחודי שיגרום למוצר שלך לבלוט על המדף
שמונה דברים שאפשר לעשות עם צנצנות
שיתוף פעולה של הוברמן עם על השולחן פורסם באתר על השולחן
DIY
עדיין לא יודעים מה זה? הטרנד שסחף את עולם האירועים
שמן זית- כיצד מייצרים?
תקופת המסיק החלה רק עתה, אך תוך זמן קצר ימלאו את מדפי החנויות בקבוקי שמן זית רבים ואיכותיים. כיצד מייצרים שמן זית? כל השלבים והשיטות מובאים לכם במאמר זה.



ייצור שמן הזית הינו תהליך ארוך ומיוחד שמתחיל במסיק הזיתים ומסתיים בפיקוק בקבוק המכיל נוזל זהוב וטעים.

קופשקית - הטרנד העולמי מתחדש בישראל
גם לפקקי הברגה, ולעוד אסופה גדולה אחרת של מוצרים היה פעם שם רע, ובכל זאת מהלכים שיווקיים חכמים הפכו אותם לרלוונטיים ושגרתיים

מאת: קובי קלייטמן / איש הענבים

חידושים במוצרי הפלסטיק, ייצור פלסטיק מצמחים
יותר ויותר חברות עוברות להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה
חברת הוברמן מציגה: חידושים עולמיים בעולם האריזה
פריצת דרך עולמית בתחום עיצוב בקבוקים למשקאות אלכוהוליים ולבירה. מותג הבירה הארגנטינאי המוביל "קילמס" השיק בחודש אוקטובר 2012
האריזה הירוקה בת-קיימא צומחת בקצב מהיר למרות המיתון
קטגוריית האריזה הירוקה בת-קיימא (Sustainable) תגיע בסוף השנה להיקף פעילות גלובאלי של 107.7 מיליארד דולר
מיתוג קוסמטי - עיצוב מוצרים בענף הקוסמטיקה ככלי שיווקי/ מאת ענת הר-גיל
עיצוב הוא שימוש באלמנטים של צבע, צורה וטיפוגרפיה (אותיות) הבאים לבטא רעיון מוגדר מראש, אמנות מוזמנת ומתוכננת, שנוצרה למען מטרה מוחשית ומוגדרת. העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מתכנון שיווקי ומיתוג. אנו רוצים להעביר מסר ייחודי באמצעות העיצוב, רוצים ליצור בולטות על המדפים, רוצים שיזהו את המוצר שלנו ויזדהו עם המסר שלו.עיצוב נכון יגרום להושטת יד ולהתעניינות ראשונית במוצר. כתבתה של ענת הר-גיל מתוך מגזין פרופשיין
רוקחות טבעית
המודעות הגוברת לצרכנות אורגנית, לפשטות, הרצון לחזור לשורשים, המודעות לאורח חיים בריא ולאורח חיים טבעי, הביאה להתפתחות תחום הרוקחות הטבעית בארץ .
תופעת שוקי האיכרים תופסת תאוצה בארץ ובעולם
המודעות הגוברת לצריכת תוצרת טרייה ומקומית גורפת גם רבים שלא ממש מתעמקים בנושא, ופשוט שמחים לטעום אוכל טרי וטעים יותר.
חדשנות באריזה – מעלים שלב!
בשנים האחרונות התרחב השימוש באריזות אלומיניום בשוק המשקאות בנוסף לשימוש בזכוכית ופלסטיק.
על שוקולד ודברים טובים
אין הרבה מזונות שאנשים יכולים להודות בתשוקה לאכול מהם כמו השוקולד.
הקקאו ששימש בעבר רק כמשקה בלבד או כמרכיב במתכונים הוא היום אחד המאכלים המעניינים ואהוב בכל גיל.
הידעתם? הישראלי הממוצע אוכל 2.5-3 ק"ג שוקולד בשנה.
על שמנים ומתזים
בין הטרנדים המתחזקים בשנים האחרונות נמצא שימוש במוצרים המבוססים על שמנים. בין המוצרים - שמני גוף, שמני שיער, שמני בושם ועוד. למוצרים אלה נדרשים מתזים המותאמים במיוחד לחומר היוצא מהם..
מאמר החודש: כיצד לבחור שמן זית
מאז ומעולם היה לעץ הזית מעמד מיוחד בין עצי ארץ ישראל, ולשמן הזית מקום של כבוד במטבח הישראלי. למרות זאת, במשך שנים ארוכות השימוש בשמן הזית הים תיכוני היה נמוך בהשוואה לשמנים אחרים בשוק.
מאמר החודש: תהליך ייצור זכוכית
כולנו חשופים ברמה היומיומית למוצרי זכוכית המשמשים אותנו למגוון אינסופי של שימושים. כמה מאיתנו יודעים כיצד נוצרת הזכוכית???
מאמר החודש ינסה בתמציתיות להביא את השלבים בייצור הזכוכית. מעניין!!
סט איפור באריזת מתנה
מאמר של נעמי בן שלום - מגזין פרופשן 11/09
אריזות ירוקות ומתכלות
כתבתה של ורד קצ´רגינסקי במגזין פרופאשן
השפופרות כובשות את קדמת המדף
כתבתה של נעמי בן שלום במגזין פרופאשן
משפחת רייקין- דבש של משפחה
הרומן בין גידול הדבורים ומשפ' רייקין החל למעשה למעלה מ-80 שנה. אבינו, עזריאל ז"ל, שהיה יליד פתח תקווה, והתחנך בביה"ס "פיקא" - שם נחשף במסגרת שעורי החקלאות לעולם המכוורות. לערך בשנת 44-45 למאה הקודמת החליט אבא לממש את חוויות ילדותו. ואני שהיית אז כבן 9 השתרכתי אחריו בצעדיו הראשונים וחלק נכבד מחוויות ילדותי הן חלק בלתי נפרד מענף זה. "גידול דבורים" של היום, מלבד הכותרת, אינו דומה כמעט במאומה ל"גידול דבורים" דאז.
ההבדל מתחיל באריזה
כתבתה של נעמי בן שלום במגזין פרופאשן
כיצד לשמור על עור פנים בריא ומטופח
חלומה של כל אישה הוא להאט את תהליך הזדקנות העור ולהתעורר מדיי בוקר עם עור חלק כמשי. חלום זה יכול להפוך למציאות אם כל אחת מאיתנו תיקח פסק זמן מהמרוץ האינטנסיבי שאנו מנהלות סביב הבן-זוג, ילדים, עבודה ונאט את הקצב כדי להקדיש תשומת לב קטנה לעצמנו. השלב הראשון במלחמה נגד השעון הביולוגי הוא לזהות מה עובד בשבילנו, מה נגדנו וממי להיזהר.
הגודל עושה את ההבדל
האם תרצו לנחש מה משותף לשלושת האריזות שמולכם?
מפעל ארן ו- Bag In Box מאת ישראל פרקר
עד אותו ערב, בתחילת יוני 2005 , חשבתי שני דברים : BB זאת רק ברגי'ט בארדו, הבלונדינית האגדתית מהסרטים הצרפתיים, ויין הנמכר באריזת קרטון הוא בהכרח יין מאיכות ירודה עם זמן מדף שואף לאפס, שיש לשתותו מהר מיד לאחר פתיחת הקרטון. מאז אותו ערב, בו ביקרתי בקיבוץ נחשון הבנתי שטעיתי, ואפילו בגדול.
רטינול בתכשירי קוסמטיקה
בעידן שבו כולנו רוצים להראות צעירים,יפים ובריאים אנו בתור צרכנים סובבים סביב תופעת האנטי אייג´ינג ,התופסת תאוצה בעולם כולו. חברות קוסמטיקה , מהגדולות ועד הקטנות , רוקחות עבורנו תכשירים קוסמטיים שנחשבים למחוללי פלאים וזאת אודות לרטינול.
פירות הדר רבותי !!!
תַּפּוּחַ, תַּפּוּחַ, תַּפּוּחַ זָהָב, / לַכֹּל הוּא שָׁלוּחַ, מַתְּנַת הַסְּתָו! / בעצם ידינו נשתול ונקטוף / תפוח ארצנו, תפוח זהוב (מילים: שמואל בס) מזמן כבר רוב פרדסי הארץ הפכו לפנינות נדל"ן של חלום צמוד קרקע או מגדלי דירות עם לובי מפואר. בשנות ה-70 היו עדיין 420,000 דונם של פרדסים תפוזים, שכיום הצטמצמו ל-175,000 דונם ו"תפוז JAFFA" (על שם יפו) נחשב אז והיום לסמל של איכות. אמנם שטחי הפרדסים הצטמצמו בכ-70% אך בכל חצר פרטית גדל, ממש באופן סיסטמטי, עץ תפוז, לימון, אשכולית או פומלית.
סודות היין בהתאמה אישית
בשנים האחרונות הולכת ומתחזקת אצל הצרכן הישראלי החיבה ליין ובעיקר ליין איכותי. מגמה זו יוצרת תרבות יין ישראלית הייחודית לנו, כתוצאה מכך החלו רבים לייצר יין בעצמם באמצעים ביתיים.
מספר עובדות על שמן הזית
שמן זית הוא שמן שמופק מזיתים ונחשב למשובח שבמיני השמנים. בשל רגישותו הרבה לאור רצוי לאחסן אותו במקום חשוך ובכלים אטומים כגון: אריזות פח אטומות לאוויר או בבקבוקי זכוכית כהים כדי למנוע התחמצנות של השמן במגע עם האוויר
תסתכלו בקנקן
כתבתה של נעמי בן שלום מתוך מגזין "יופי"
קוסמטיקה טבעית מאת יאלי הוד
עד לפני שנים ספורות רווחה הדעה שדבר אינו יכול לחלחל דרך העור ולהגיע למחזור הדם. כיום, כל שיטות הרפואה מכירות בכושר הספיגה של העור. כיום גם ידוע כי תכשירים המיועדים לטיפוח העור נספגים בגוף, ברוב המקרים, ומשפיעים עליו לא פחות מהמזון אשר נקלט דרך הפה.
סגולות היופי של הדבש
הדבש- נוזל סמיך ,דביק ומתוק בצבע חום זהבהב שמופק מצוף פרחים ע"י דבורת הדבש. עוד מימי מצרים העתיקה הדבש היה ידוע בתכונותיו וביכולתיו הקוסמטיות לשיקום העור וטיפוח היופי. הדבש טבעי, אינו גורם לגירויים בעור, מכיל ריכוז גבוה של ויטמינים ונוגדני חמצון המגינים על העור מפני קרינת השמש, סופח ואוצר לחות רב עוצמה, אנטיספטי ויעיל לטיפול באקנה וריפוי כוויות.
ליקר- כל אחד יכול
עם תחילת האביב יש שפע של פירות הדר בשלים ואפשר לנצלם לעשיית ליקר ביתי. ליקר הוא משקה אלכוהולי חזק ומתוק,המבוסס לרוב על תזקיק אלכוהולי המתובל בחומרים מגוונים כגון: פירות,אגוזים,תבלינים,שמנת ושוקולד.
ISRAWINEXPO- יצירת מסורת חדשה
תערוכת ISRAWINEXPO 2008 הייתה המשך לתערוכה שהתקיימה ב-2006 ויצירת מסורת חדשה בענף היין בישראל.
התערוכה התקיימה בחודש פברואר והייתה אף גדולה ואיכותית יותר מקודמתה, בתערוכה הציגו 29 יקבים ישראלים וכן יבואני יין ומוצרים משלימים ליין.
בתערוכה אפשר היה לטעום יינות מכל רחבי העולם, יינות ישראלים, איטלקיים, אוסטרליים, דרום אפריקניים ועוד.. חלקם כאלו שהוצגו לקהל לראשונה בתערוכה.
הוברמן חתמה על הסכם הפצה בלעדי בישראל עם מפעל פוליכד
חברת הוברמן חתמה על הסכם שת"פ והפצה בלעדי עם מפעל פוליכד, היושב בקיבוץ שפיים. מפעל פוליכד הקיים מאז שנת 1972, הנו אחד המפעלים הגדולים והמצליחים בשוק הישראלי. המפעל מתמחה בייצור מוצרי אריזה בניפוח והזרקה, כולל גימור בכל השיטות (דפוס, שרינק, תוויות וכיוצ"ב).
בחירת צבעים – מיקסום אפקטיביות האריזה
מחקרים רבים נערכו לגבי השפעת קשת הצבעים על תחושות ורגשות האדם. המחקרים מוכיחים כי לכל צבע ישנה משמעות רגשית ופסיכולוגית המשפיעה בדרך זו או אחרת על הצרכן. אנו משתמשים בידע שלנו בתורת הגוונים במטרה למשוך לקוחות לבחור את המוצר שלנו. בחירת אריזה בצבע הנכון תעביר את מסר המוצר כמו רוגע, חום וריגוש ותעורר בצרכן צורך לרכוש את המוצר.
מתכון זיתים כבושים
נכתב על ידי יצחק מורנו הסתיו וגשמי היורה הבאים עלינו לטובה הם התקופה הטובה ביותר למסיק וכבישת זיתים. זהו מתכון פשוט וטעים לזיתים כבושים המצליח תמיד גם בידיים שאינן מיומנות.
שמנים אתריים!
ארומתרפיה היא שיטת טיפול המשלבת ניחוח עם טיפול בגוף ובנפש. זוהי שיטת טיפול העושה שימוש בשמנים אתריים ושמני בסיס עשויים מפרחים ארומטיים, צמחי מרפא, תבלינים ועצים. לטענת המטפלים, השמנים מעבירים לגוף את התכונות המרפאות של הצמחים באמצעות חוש הריח דרך הריאות,העור או מחזור הדם.
מתנות לחג- Volume 2
קשה להאמין אבל ראש השנה כבר מעבר לפינה, ושוב ישנן מחשבנות טורדניות והתלבטויות בעניין מתנות לחג. מה נקנה ולמי, כמה זה יעלה ועוד...
המלצות לתכולה לאריזות מזון- חלק ב´
ענף האריזות בשנים האחרונות שם דגש על מידת הנוחות והשימוש שהצרכן מפיק מהאריזה.

בחברת "הוברמן ובניו" הדוגלת במתן פיתרונות כוללים לכל לקוח, קיים מגוון רחב של צנצנות ובקבוקים מתחום המזון,תרופות וכימיקלים העונים לצרכיו של הלקוח.

המלצות לתכולה באריזות מזון
ענף האריזות בשנים האחרונות שם דגש על מידת הנוחות והשימוש שהצרכן מפיק מהאריזה. בחברת "הוברמן ובניו" הדוגלת במתן פיתרונות כוללים לכל לקוח, קיים מגוון רחב של צנצנות ובקבוקים מתחום המזון,תרופות וכימיקלים העונים לצרכיו של הלקוח
המדריך לאריזת מוצרי ארומתרפיה
ארומתרפיה הנה אומנות ריפוי המשתמשת בשמנים אתריים המופקים מצמחים. השמנים ריחניים ומכאן מקור השם- ארומתרפיה. לשמנים האתריים תכונות ריפוי המשפיעות על גופינו ברמה הפיזית, הרגשית, המנטלית והרוחנית.
מגמה עולה - יינות כשרים
בשנים האחרונות ישנה מגמה שעולה ומתפתחת בעולם היין. המגמה, שכבר ניתן היה לראות את תוצאותיה בשנתיים האחרונות, היא עשיית יינות כשרים איכותיים בארץ. יקבים רבים נוטים להישמע לשומרי הכשרות הדורשים יינות כשרים באיכות של היינות הלא כשרים. וכך, מספר יקבים שכבר מייצרים יינות כשרים, עונים לדרישות ומספקים יינות מזנים שונים ובאיכויות שלא יוצרו עד כה בארץ.
ההיסטוריה של הזכוכית
תכונות הזכוכית הפיזיות האופטיות והאסתטיות עניינו את גזע האדם מאז ומתמיד. אפילו האדם החכם של המאה ה- 20 מודהם ומבולבל ע"י מוצק זה, אשר נאמר לו שזה בעצם מאובן של גבישי נוזל. המוצר והתהליך שמשתמשים בו בכדי לייצר אותו נראה לנו כסטירה של כימיה. זכוכית היא בעצם רק חול גס ואפר סודה ההופכים לחומרים שקופים וחלקים. תהליך ייצור הזכוכית עבר שינויים והתפתחויות רבות במהלך אלפי השנים עד להגעתו תהליך הייצור אשר אנו מכירים ומשתמשים כיום.

העתיד כבר כאן – PLA (Polymerized Lactic Acid)
במשך העשורים האחרונים עולה המודעות בקרב העולם לחשיבות המחזור בשימור איכות הסביבה. עולם האריזה עומד באתגרים הולכים ונשנים לשימוש בחומרים הניתנים למחזור. המעבר מפח לזכוכית, ולפלסטיק באיכויות שונות. השימוש המוגבר ומעבר עולם האריזה ל- PET, פלסטיק הנחשב לבעל מחזור גבוה ביותר, עזר רבות לאיכות הסביבה, אך חומר העתיד כבר נמצא מעבר לפינה- PLA. בין המוצרים החדשים אשר מגיעים לשוק הם בקבוקים וצנצנות העשויים מחומר טבעי PLA (Polymerized Lactic Acid), שרף פלסטיק המיוצר מתוצר לוואי של תירס!!! (כן,כן, קראתם טוב...)
חברת הוברמן - כי מי לא מסתכל על הקנקן ?
חברת הוברמן , נוסדה לפני למעלה מ- 50 שנה במטרה לתת מענה לצרכים המשתנים של לקוחותיה בתחומי האריזה והחזות הויזואלית של המוצרים.
נוחות – המפתח לאריזה מוצלחת
ענף האריזה עובר בשנים האחרונות מהפכה דרמטית, שבמרכזה דגש על מידת הנוחות שהלקוח מפיק מהאריזה. מחקרים רבים הוכיחו כי לא די שהאריזה תהיה יפה ומושכת, היא חייבת להיות נוחה לשימוש. לקוח שימצא את שהאריזה של מוצר מסוים אינה נוחה דייה לטעמו, אזי הוא לא ירכוש שוב את המוצר, וזאת גם אם אהב את המוצר.
קוסמטיקה ל- 50+
מאת נעמי בן שלום לאחרונה יותר ויותר חברות קוסמטיקה בנלאומיות משיקות מוצרי טיפוח לגיל הבוגר, כלומר 50 +. בעבר חלוצת חברות הקוסמטיקה שעשתה זאת היתה חברת וישי, שלמעשה שייכת לקונצרן לוריאל.כבר למעלה מעשור קיימת סדרת טיפול לנשים מעל גיל 50
טרנדים מרכזיים באריזת מותגים פרטיים
טרנדים חדשים ודרישות צרכנים, משנים את פניהם של מוצרי המותג הפרטי, ומביאים לעליה בחשיבותה של אריזת המותג הפרטי. יצרנים וקמעונאים מסתמכים על העובדה כי הצרכן שופט את המוצר על פי מראהו. יתכן כי הדבר נשמע שטחי, אך עובדה היא שהאריזה חייבת למשוך ולגרום הנאה, אחרת המוצר לא יירכש. בהמשך נדגיש נקודות חשובות בתחום האריזה ונעזור לכם לבצעם.
עידן הרטרו
באם זו ריס וית´רספון על השטיח האדום בשמלה של כריסטיאן דיור מ- 1955 או זוג צעיר הקונה בלנדר הדומה לזה שהוריהם קיבלו כמתנת נישואים, מראה הוינטאג´ שולט בכל תחומי הצריכה. הגישה החדשה נובעת בחלקה מנוסטלגיה ובחלקה עיצוב איכותי וגורמת הן לצרכנים מבוגרים והן לצעירים להימשך למוצרים המזכירים את העבר.



חברות קוסמטיקה רבות חיבקו לתוכן את גישת הרטרו באריזת מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והבישום המודרניים והכך יצרו מוצרים שנשים יהיו גאות להוציא מהתיק או להציג על השידה.

בעוד שההשראה יכולה לבוא מקבוצה של תקופות ומקורות, מן התקופה הויקטוריאנית ועד אמצע המאה הנוכחית, מסגנון ישן ועד סגנון מודרני- מומחים לעיצוב אריזות מדגישים כי השימוש בסגנון הוינטאג´ או הרטרו חייב להתאים לתדמית המותג.

מתנות לחג- זולות, קלות להכנה ומחממות את הלב...
חג הפסח הגיע ועמו הגיעה "עונת המתנות" המלאה בשלל אירועים ופגישות עם המשפחה והחברים. וככל חג, ישבתי וחשבתי מה ניתן להביא למשפחה ולחברים שיפתיע אותם, ישמח אותם ובו בעת לא יעשה חור בכיס.
ארומתרפיה- מהי?
ארומתרפיה הנה תורת הניחוחות. היא האומנות והמדע של מיצוי שמנים מצמחים ארומטיים לשיפור הבריאות. במאמר זה נבחן ממה מופקים השמנים האתרים, כיצד הם מופקים, מהם השימושים וכיצד משווקים אותם.
היסטוריה של בקבוקי הבושם!
ניחוח הבושם גורם לכל אחד מאיתנו להפליג על כנפי הדמיון ולדמיין את הסיפור הנמצא מאחוריו. ואכן, לרוב, ייצור הבושם הינו תהליך של מחשבה מרובה עם ערבוב הניחוחות, מה משדר הבושם וכתוצאה, כיצד יעוצב בקבוק הבושם בכדי שיתפוס את תצמית הבושם ויעבירה ללקוח. וכך מתגלגלים להם סיפורים העומדים בשלבי ההיסטוריה השונים של בקבוקי הבושם המיוחדים- מן מיכל הברזל הראשון ועד מיכלי הזכוכית של ימינו.



חשיבות האריזה!
חשיבות האריזה מכרעת בהצלחת המוצר, ומשמשת כמקדם מכירות לכל דבר. לא אחת מדובר על אריזות כל כך משובחות שהן כמעט מבחינת "עבודה בעיניים" על הצרכן המשתוקק בעצם לאריזה המגרה ולאו דווקא למוצר שבו...
צור קשר