שאלות ותשובות

מידע כללי

איפה אתם ממוקמים?

אנחנו ממוקמים ברחוב מודיעין 26, באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה

מהן שעות הפעילות?

מרכז המכירות פתוח בימים א-ה בין השעות 8:00 – 16:30, המחסן עובד עד לשעה 15:00

האם יש לכם סניפים?

לא, אנחנו ממוקמים רק בפתח תקווה אך מבצעים משלוחים לכל הארץ

האם אתם מבצעים משלוחים?

כן, משלוחים בעלות מבוצעים לכל הארץ (למעט אזורים חריגים)

האם ניתן לאסוף מוצרים לאחר השעה 17:00 / בימי שישי?

ניתן לאסוף מוצרים רק בשעות המוגדרות לאיסוף עצמי להזמנות אינטרנט – בימים א -ה בין השעות 8:00 – 13:00

האם אתם מוכרים גם לאנשים פרטיים?

בוודאי, ניתן לבצע הזמנה באתר, או להגיע למרכז המכירות ולבצע הזמנה (יש להתעדכן בנוגע לסכום הזמנת המינימום העשוי להשתנות מעת לעת)

רכישה באתר

כיצד מבצעים רכישה באתר הוברמן?

גילשו בין הפריטים באתר הוברמן באמצעות הקטגוריות השונות, או חפשו את המוצרים הנחוצים לכם באמצעות מנוע החיפוש באתר. ,תוכלו להוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור “הוספה לסל”. לפריטים המגיעים ללא אביזר סוגר (מכסה / משאבה / מתז וכו’) ניתן לבחור אביזר תואם בכפתור – הוסף אביזר סוגר

מהו סל הקניות שלי?

סל הקניות מאפשר לכם לרכז במקום אחד את כל המוצרים שאתם מעוניינים לקנות. כדי להוסיף פריט לסל, לחצו על הכפתור “הוספה לסל הקניות” בלחיצה על אייקון סל הקניות המוצג למעלה משמאל בכל עמוד תוכלו לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלכם. לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות תוכלו ללחוץ על כפתור “המשך לתשלום” ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלכם.

האם עלי להירשם לאתר בכדי לקנות ?

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ומהירות בעתיד. במידה ונרשמתם בעבר כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת המייל והסיסמה שלכם. ניתן גם לבצע רכישה ללא הרשמה לאתר.

מהו החשבון שלי?

מיד עם ההרשמה לאתר נוצר עבורכם דף “החשבון שלי” בו תוכלו לעקוב אחרי הזמנותיכם, לצפות בקניות שביצעתם, ולעדכן את פרטיכם האישיים

כיצד לשנות סיסמא באתר?

תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף החשבון שלי תחת הקטגוריה: פרטים אישיים.

שכחתי סיסמה. מה עושים?

אין שום בעיה: לחצו על “שכחתי סיסמא” בעמוד הכניסה לאתר, לאחר מכן הזינו את כתובת הדוא”ל איתה נרשמתם, והסיסמא תישלח אליכם ישירות לכתובת זו.

תוך כמה זמן ההזמנה שלי מוכנה לאיסוף?

במידה ובחרתם באיסוף עצמי, עליכם להמתין לקבלת טלפון, מייל או הודעת ווטסאפ המאשר לכם כי הזמנתכם ממתינה לאיסוף.אישור זה יתקבל עד שלושה ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ואישורה על ידינו.

מוצרים, מחירים ומשלוחים

האם המחירים כוללים מע”מ?

כן, המחירים באתר כוללים מע”מ

האם ניתן לרכוש פחות מקרטון (כמות המינימום)?

לא, המכירה בקרטונים סגורים בלבד

האם ניתן לרכוש פחות מהזמנת המינימום?

הזמנת המינימום באתר משתנה מעת לעת על פי החלטת החברה,לא ניתן לרכוש מתחת למינימום המצויין באותה העת.

האם אתם מוכרים מוצרים בודדים?

לא, המכירה בקרטונים בלבד

האם ניתן לרכוש רק מכסים או אביזרים משלימים?

לא, המכירה של האביזרים המשלימים היא רק ברכישת מוצר ראשי – צנצנת / בקבוק

האם ניתן לקבל דוגמאות של המוצרים?

ניתן להגיע למרכז המכירות ולקבל דוגמא בודדת ממוצר, או לחילופין להזמין עם משלוח (בתשלום)

לא השתמשתי בכל המוצרים האם ניתן להחזיר?

אנחנו מקבלים החזרות של קרטונים סגורים בלבד ועד שבועיים מיום הרכישה. לא ניתן להחזיר קרטונים חלקיים, או מוצרים משומשים.

האם כל המוצרים באתר נמצאים במלאי?

אנו משתדלים לעדכן את המלאים באתר, אך עם זאת יתכן ומוצר שהוזמן חסר במלאי באופן זמני, במידה ומדובר במוצר שהזמנתם יצור עמכם קשר נציג למציאת פריט חליפי או לביטול ההזמנה ללא עלות.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

משלוח לוקח כ- 7 ימי עסקים, תלוי ביעד.

האם ניתן להזמין פריטים מחוץ לגבולות ישראל?

לא ניתן לשלוח פריטים לחו”ל או מחוץ לשטחי ישראל. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך ומקובל, בתיאום מראש.